Sol·licitud d'autorització d'ocupació de domini públic portuari
Descripció del tràmit
Tramitació de la sol·licitud per a l'atorgament d'una autorització per a l'ocupació del domini públic portuari, amb béns mobles o instal·lacions desmuntables, o sense ells, per termini no superior a tres anys.
Codi SIA: 2240781 - Atorgament d'una autorització d'ocupació temporal en Port de Barcelona
Resultat
Resolució per la qual s'acorda l'atorgament i i es determinen les prescripcions a complir sota les quals queda subjecta l'autorització concedida, o de denegació de l'autorització.
Servei al que pertany
Gestió del territori
Departament responsable de la tramitació
Departament de Gestió de Concessions i Tarifes
Qui pot realitzar el tràmit
Qualsevol interessat en l'ocupació del domini públic portuari, amb béns mobles o instal·lacions desmuntables, o sense ells, per termini no superior a tres anys.
Documentació a presentar
-
Escrit de sol·licitud d'autorització d'ocupació del domini públic portuari on consti identificació del sol·licitant, descripció de l'activitat a desenvolupar i termini de la mateixa. Pot utilitzar-se una proposta de plantilla de sol·licitud, la qual no és d'utilització obligatòria.
-
Documentació justificativa de l'acreditació de la personalitat del sol·licitant.
-
Memòria i plànols dels béns i instal·lacions a desenvolupar, amb especificació de la zona a ocupar.
-
Informació econòmic-financera de l'activitat a desenvolupar.
-
Certificats de la Seguretat Social i d'Hisenda d'estar al corrent dels pagaments.
-
Declaració conforme no es troben incursos en cap de les prohibicions de contractar previstes a l'article 71 de la "Ley 9/2017, de 8 de noviembre, de Contratos del Sector Público, por la que se transponen al ordenamiento jurídico español las Directivas del Parlamento Europeo y del Consejo 2014/23/UE y 2014/24/UE, de 26 de febrero de 2014".
-
Garantia. La garantia es podrà constituir mitjançant transferència bancària, xec bancari o xec nominatiu conformat a nom de l'Autoritat Portuària de Barcelona, ¿¿o aval bancari o de Companyia d'Assegurances autoritzada, cas en què l'Autoritat Portuària podrà exigir en la seva formalització els requisits que estimi convenients. En cas d'aval bancari podeu utilitzar el nostre model d'aval
-
Qualsevol altra documentació que es consideri pertinent.
Com iniciar el tràmit
La Llei 39/2015, del 2 d'octubre, del procediment comú de les administracions publiques, en el seu article 14.2 cita els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions públiques.
Així mateix, la Llei reconeix el dret de les persones físiques a triar en tot moment si es comuniquen amb les administracions a través de mitjans electrònics o no, llevat que estiguin obligades a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les Administracions Públiques. El mitjà triat per la persona per comunicar-se amb les Administracions Públiques podrà ser modificat per la persona física en qualsevol moment.
-
Telemàticament
Per presentar la documentació electrònicament és indispensable estar en possessió d'un certificat digital com el DNI electrònic o un certificat d'alguna Autoritat de Certificació com la Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre o CatCert. Si no en disposa d'un, a la pàgina de preguntes freqüents té informació de com aconseguir-lo.
Estant en possessió del vostre certificat vàlid podeu lliurar la documentació al registre electrònic.
Horari: servei disponible les 24 hores, qualsevol dia.
-
Presencialment
Només per a subjectes no obligatsServei d'Accés Unificat:Edifici Est del World Trade Center,Planta baixaMoll de Barcelona s/n08039 BarcelonaTel.: 93 298 60 00Fax: 93 298 60 01
Termini màxim legal de notificació
Tres mesos
Termini habitual de resolució
Silenci administratiu
Negatiu.
Taxes o tarifes aplicables
Per la tramitació de la sol·licitud formulada no s'exigeix el pagament de cap taxa. Cas que s'atorgui l'autorització, es cobraran les taxes vigents que corresponguin.
Normativa aplicable