Reclamació de factures APB
Descripció del tràmit
Qualsevol persona física o jurídica que rebi una factura / liquidació de l'Autoritat Portuària de Barcelona (APB) pot presentar una reclamació econòmic administrativa (disconformitat amb l'import, amb la forma de càlcul, no ser el destinatari de la liquidació, etc) en el termini de 15 dies a partir de la data de notificació.
Tanmateix, cal advertir que el recurs esmentat no suspèn l'execució de l'acord de liquidació, ni l'ingrés de l'import. En cas que no s'efectuï dins dels terminis establerts dona lloc al recàrrec corresponent i al cobrament per via de constrenyiment.
CODI SIA: 2410634
Resultat
Resolució del Director General de l'APB si comporta el retorn de diners o el cap del Departament de Facturació i Estadística si la resolució no comporta devolució de diners.
Servei al que pertany
Altres serveis
Departament responsable de la tramitació
Facturació i Estadística
Qui pot realitzar el tràmit
Clients de l'APB que reben liquidacions de taxes o tarifes.
Documentació a presentar
Formulari degudament emplenat en que s'identifica la persona física o jurídica que presenta la reclamació amb determinació dels poder per fer l'acte si s'escau, identificació de la/les liquidació / liquidacions sobre les que es presenta la reclamació i el motiu de la mateixa.
Com iniciar el tràmit
La Llei 39/2015, del 2 d'octubre, del procediment comú de les administracions publiques, en el seu article 14.2. cita els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les administracions publiques.
Així mateix, la Llei reconeix el dret de les persones físiques a triar en tot moment si es comuniquen amb les administracions a través de mitjans electrònics o no, llevat que estiguin obligades a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les Administracions Públiques. El mitjà triat per la persona per comunicar-se amb les Administracions Públiques podrà ser modificat per la persona física en qualsevol moment.
-
Telemàticament
Per presentar la documentació electrònicament és indispensable estar en possessió d'un certificat digital com el DNI electrònic o un certificat d'alguna Autoritat de Certificació com la Fàbrica Nacional de Moneda y Timbre o CatCert. Si no en disposa d'un, a la pàgina de preguntes freqüents té informació de com aconseguir-lo.
Estant en possessió del vostre certificat vàlid podeu lliurar la documentació al registre electrònic.
Horari: servei disponible les 24 hores, qualsevol dia.
-
Presencialment
Només per a subjectes no obligatsServei d'Accés Unificat:Edifici Est del World Trade CenterPlanta baixaMoll de Barcelona s/n08039 BarcelonaTel.: 93 298 60 00
Termini màxim legal de notificació
Termini habitual de resolució
Màxim de 7 dies laborables.
Silenci administratiu
Taxes o tarifes aplicables
Normativa aplicable