sol·licitud de dret d'accés, rectificació, supressió, oposició i/o limitació del tractament de dades personals
Descripció del tràmit
Permet que qualsevol persona que sigui subjecte de drets de protecció de dades personals davant l'Autoritat Portuària de Barcelona, pesenti, online o bé presencialment, una sol·licitud de dret d'accés, rectificació, supressió, oposició i/o limitació del tractament
SIA: 2511121
Resultat
Resolució del responsable de protecció de dades personals de l'Autoritat Portuària de Barcelona resposta favorable o desfavorable y notificació.
Servei al que pertany
Altres Serveis
Departament responsable de la tramitació
Departament d'ORGANITZACIÓ I SOSTENIBILITAT
Qui pot realitzar el tràmit
Qualsevol persona física que sigui subjecte de drets de protecció de dades personals davant l'Autoritat Portuària de Barcelona.
Documentació a presentar
1. Formulari de sol·licitud de dret d'accés, rectificació, supressió, oposició i/o limitació del tractament de dades personals degudament emplenat
2. DNI o NIE del sol·licitant
3. Altra documentació requerida segons el tipus de dret de protecció de dades exercit:
Rectificació: Documentació que acrediti que les dades són inexactes o incompletes.
Supressió: Documentació que acrediti les causes que justifiquin la petició de supressió.
Oposició: documentació que acrediti els motius de l'oposició.
Limitació del tractament:
Documentació que acrediti haver exercit el dret d'oposició o rectificació en relació amb les dades sobre les quals se sol·licita la suspensió del tractament.
Documentació que acrediti la il·licitud del tractament de les seves dades respecte de les quals sol·licita la conservació.
Documentació acreditativa, de la necessitat de conservació de les vostres dades per a la formulació, exercici o defensa de reclamacions.
Com iniciar el tràmit
Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Article 14. Dret i obligació de relacionar-se electrònicament amb les Administracions Públiques. 1. Les persones físiques podran escollir en tot moment si es comuniquen amb les Administracions Públiques per a l'exercici dels seus drets i obligacions a través de mitjans electrònics o no, tret que estiguin obligades a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les Administracions Públiques. El mitjà escollit per la persona per a comunicar-se amb les Administracions Públiques podrà ser modificat per aquella en qualsevol moment.
-
Telemàticament
Per presentar la documentació electrònicament és indispensable estar en possessió d'un certificat digital com el DNI electrònic o un certificat d'alguna Autoritat de Certificació com la Fàbrica Nacional de Moneda y Timbre o CatCert. Si no en disposa d'un, a la pàgina de preguntes freqüents té informació de com aconseguir-lo.
Estant en possessió del vostre certificat vàlid podeu lliurar la documentació al registre electrònic.
Horari: servei disponible les 24 hores, qualsevol dia.
-
Presencialment
Servei d'Accés Unificat:
Edifici Est del World Trade Center
Planta baixa Moll de Barcelona s/n 08039 Barcelona
Termini màxim legal de notificació
En un mes a partir de la recepció de la sol·licitud d'exercici del dret.
Aquest termini podrà prorrogar-se dos meses més en cas necessari. En tot cas, s'informarà a l'interessat de qualsevol pròrroga en el termini d'un mes a partir de la recepció de la sol·licitud, indicant els motius de la dilació.
Termini habitual de resolució
Silenci administratiu
Taxes o tarifes aplicables
Normativa aplicable
Reglament General de Protecció de Dades (2016/679).
Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals